Кошик
375 відгуків
ВСЕ й ОДРАЗУ Інтернет-магазин товарів для організації прибуткової торгівлі, торгового обладнання
+380 (67) 518-40-90
Додати відгук
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН) ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Якщо товар не справдив Ваших сподіваннь ви можете повернути його згідно ст 9 Закону «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту отримання за умови: Збереження товарного вигляду виробу, без слідів використання і експлуатації; Цілісності оригінальної упаковки зі збереженням всіх ярликів і бірок; Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек). ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН) ТОВАРІВ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Якщо Вами були виявлені виробничі недоліки товару (брак) ви можете повернути його згідно ст 9 Закону «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту отримання за умови: Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек). ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну. Надішліть товар або принесіть до нас у офіс за адресою: проспект Соборності, 19, будівля 3, Київ, Україна, 02000 Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню. Поштові видатки за повернення/обмін сплачує покупець. ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРІВ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну. Надішліть товар або принесіть до нас у офіс за адресою: проспект Соборності, 19, будівля 3, Київ, Україна, 02000 Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню, після проведення експертизи. Поштові видатки за повернення/обмін сплачує продавець. КОШТИ ЗА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВИ МОЖЕТЕ ОТРИМАТИ: На банківську картку «ПриватБанк» Через платіжну систему, якою ви сплачували  онлайн на сайті Готівкою в офісі компанії  Доставку товару НАЛЕЖНОЇ якості оплачує покупець! *Вініри є засобом індивідуальної гігієни і не підлягають поверненню або обміну, якщо були розпаковані!(

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner